Start to Run

 

 

 

Het is algemeen geweten dat sporten heel gezond is voor je lichaam! Nu rijst de vraag waarom we dan niet allemaal aan sport doen? Het antwoord is nochtans simpel: Je kan pas aan sport doen als je een aangepast trainingschema hebt en over een goede basis beschikt. Dat laatste kan je verkrijgen door een goed schema! Met de Start to Run sessies proberen we je te helpen aan de hand van simpele instructies en loopschema’s waarmee je zeker resultaat zal boeken!

Alle begin is natuurlijk moeilijk, dit is niet anders met sporten en daarom zal beginnen wellicht gepaard gaan met zweten en zwoegen. Maar het resultaat van het zweten en zwoegen mag gezien worden! Houd het gewenste resultaat dan ook voor ogen wanneer je het moeilijk krijgt! Ook je conditie zal sterk verbeteren wanneer je begint met lopen. Je conditie gaat gepaard met je uithoudingsvermogen waardoor je langer actief kan bezig blijven. Dit is niet alleen het geval met sport maar het heeft ook een effect op je werk, je zal veel geconcentreerder werken en je productiviteit zal stijgen. Ook zal je merken dat je enkele kilo's zal verliezen wanneer je lopen en/of een andere sport combineert met een goede, gevarieerde voeding. Je lichaam zal gestimuleerd worden om vet te verbranden tijdens het sporten, waardoor je slanker zal worden.

Redenen genoeg om te starten met lopen, maar heb jij het ook moeilijk om alleen te lopen?

Schrijf je dan in voor de volgende Start to Run sessie in Brasschaat of Ekeren en vind er de looppartners die je al zo lang zoekt.

Er wordt gewerkt met een 10 weken trainingsschema dat reeds door honderden beginnende joggers met succes werd afgewerkt. Enige loopervaring is absoluut niet vereist. Doelgroep zijn die mensen die al lang eens iets aan hun conditie willen doen maar er tegenop zien om er alleen aan te beginnen.
Aarzel dus niet, het is zeker de moeite om het te proberen. Ter illustratie: de eerste trainingssessie duurt slechts 18 minuten waarvan er een groot deel gewandeld wordt.

Met het Start to Run schema train je driemaal per week onder begeleiding van ervaren joggers. De trainingsuren vind je op de pagina van de lessenreeks.